Blogia
xfvffvsdabh

Imdb tt6337998 The Geometries of Desire

 

Datum izdavanja = 2018 / Stars = Nicolle Marquez / trajanje = 92min / David R. Williams.

 

Malo povijesti povijesti uporabe moje halucinogene - koristio sam obilne količine LSD-a, gljiva, DXM-a, i pušio sam DMT u nekoliko navrata. Od svih tih lijekova, salvija mi je lako dala najzamirljiviji i najneobičniji osjećaj "što se, dovraga, događa." Ja sam glupo naručio gram 30x, potpuno precjenjujući snagu salvije. Shvatio sam, budući da sam rukovao s DMT-om i herojskim dozama LSD-a, to bi se moglo upravljati. Bio sam u krivu. S obzirom na potenciju, počeo sam s malom iglom. Svatko zainteresiran za sastavljanje repozitorija istraživanja, resursa i uvida. Pozdrav, ispričavam se ako napravim bilo kakvu pogrešku s ovim. Pokušavala sam sve to shvatiti i moje istraživanje me dovelo do toga da vjerujem u to, ali volio bih čuti i svačije mišljenje. Znam da ovo nema 100% veze s NDE-om, ali mislim da je to malo povezano. U početku (da li je postojalo čak i početak? Bila je Bog, Čista Svjesnost, Svijest, Duh, itd. Svijest, možda zbog želje da sam zna, jer svijest bez iskustva ne može znati tko.

Nisam mogao pronaći čistu tablicu za ova pitanja pa sam je ponovno stvorio ovdje. Samo kopirajte u svoj omiljeni uređivač proračunskih tablica i sakrijte stupac s odgovorima kako biste se testirali! EDIT: To zapravo ne lijepi čisto u Excel tako da [ovdje je za download. za one koji su zainteresirani. # amp x200B; 2012 Poredak, pitanje, odgovor, točno. 1, ŠTO JE IME KOŽE KOŽE S CRNOJ I BIJELIM ST.

Hej svi, Nedavno sam objavio na / r / MBA o mom službeni rezultat od 780 i dobio nekoliko zahtjeva za razgovor o mom planu studija. Zapravo mislim da je to više opomena priča o tome što ne raditi, nego što učiniti, ali nadam se da to nekome pomaže. Ovdje ide! Počeo sam studirati još u siječnju 2018. Bio sam viši u koledžu i imao sam puno slobodnog vremena. Pomislio sam da je to pravi trenutak za GMAT pa neću morati brinuti o tome dok radim (spojler: to se nije dogodilo. Uzeo sam CA. Prilično sigurna magija je stvarna, ali možda poludi.

U najveće [tajne. postojanja. # amp x200B; Studiranjem. pojačalo # x200B. E * nergija. C * svijest. H * ermetizam. E * volumen. Religija. D * imidacije i * E * schatology. # amp x200B; Koristeći nacrt koji sam sekvencionirao unutar geometrijskog [codeX] echerdexa. # amp x200B; r / Echerdex # x200B; Slobodno podijelite i napravite preporuke. Sveti tekstovi. Preporučeni.

 

* Izvor magije. Magija je fenomen uzrokovan česticom nazvanom * Essence. To je čudna čestica s nepravilnim ponašanjem koja se može naći u svakom kutku svemira. Može proći kroz sve, ali ima privlačnost za ugljik i velika tijela Esencije. Naravno, svi živi organizmi posjeduju količinu Esencije unutar svojih tijela koja je proporcionalna njihovoj masi. Svako stvorenje s živčanim sustavom sposobno je manipulirati Esencijom u svom tijelu. Ovaj. Šizoidna avantura u naizgled savršenog partnera i njegovu BPD zamku. Nakon što sam imao naslovnu stranicu ... moram to reći. Pravo i nedostatak svijesti potrošača moraju prestati. Prvo iskustvo sa salvijom. Šapuće iz Vaulta - patch bilješke izdanja 25. Prvo, moj je život milijun puta bolji od života milijun drugih ljudi, i zbog toga sam zahvalan. Možda ne izgledam tako, ali jesam. Ja sam. Ovaj veliki život koji živim ispunjen je velikim pritiskom i stresom i mislim da bih napokon mogao popiti! Ne znam čak ni odakle početi. Samo ću se zabavljati. Ako čitate, hvala vam. ako ne, vjeruj mi, razumijem. Danas sam dobio pismo poštom. Moj 17-godišnji sin, koji je upravo završio 11. razred je u seriou.

0 comentarios